Dla Rosjanina nie ma rzeczy niemożliwych...

Powstało nowe przysłowie — jeżeli jesteś wystarczająco bogaty aby kupić Aston Martina DB9, powinno Ciebie stać na upgrade do DBS'a. Jednak pewien Rosjanin jest odmiennego zdania — kupił DB9-kę i przerobił ją na DBS-a!

Zatem, albo stać kogoś na DB9, albo nie stać. Innymi słowy, jeżeli zachce inny model Astona Martina, powinien go zwyczajnie kupić, a nie… robić sobie replikę droższego modelu! Kupuje drugi, lub sprzedaje pierwszy i wtedy kupuje droższy, ale taka modyfikacja? To trochę śmieszne.

Pewien Rosjanin (ach, Ci to mają fantazję!) udał się do słynnego tunera, Edo Competition, aby ten przerobił jego 5-letniego Astona DB9 na nowszego, droższego i szybszego DBS. Edo się oczywiście zgodziło. Przecież klient nasz Pan. Jeżeli przychodzi koleś, który chce wydać masę pieniędzy na tak bzdurny cel, nie powinno mu się w tym przeszkadzać. Chce — to będzie miał. Po długich sześciu miesiącach pracy DB9 zostało przerobione na DBS-a. A w zasadzie, replikę DBS-a.

Zmieniono niemal każdy element. Zarówno nadwozia, jak i wnętrza. Dobór materiałów jak i kolorystyki to oczywiście wybór klienta. Zmodyfikowano także nieco jednostkę napędową. Teraz 5,9 litrowy motor V12 dysponuje mocą 550 KM (wcześniej było 470 KM). Pierwsza setka pojawia się już po 4,1 sekundy, a rozpędzanie kończy się przy prędkości 320 km/h (zamiast 295km/h). W aucie znalazł się także nowy układ hamulcowy, nowe zawieszenie oraz układy wydechowy.

Warto bawić się w takie zabawy?

Źródło: Carscoop

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Mitsubishi Lancer Evo X Concept Final na otarcie łez [aktualizacja] Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Aston Martin testuje panele słoneczne na swoich samochodach Nissan Navara od Nismo Kobiety wybrały swój samochód roku Zlicytowano najdroższe numery rejestracyjne świata Sebastian Vettel po trzech dniach w Scuderia Ferrari Suzuki Wagon R+ z wadliwymi poduszkami powietrznymi Problem z hamulcami w Jaguarach XJ Poważna awaria silnika w 14 tysiącach samochodów Toyoty BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Range Rover Evoque Cabrio prawdopodobnie w przyszłym roku WEC 2014 São Paulo: triumf Porsche, mistrzostwo Toyoty Ciąg dalszy opery mydlanej Saaba Mark Webber nie pamięta swojego wypadku w Sao Paulo BMW 2 Active Tourer z napędem xDrive Tajemniczy muł testowy LaFerrari - będzie spider? Mercedes-Benz SL63 AMG World Championship 2014 Collector's Edition Chiny staną się głównym odbiorcą Volvo Wzmocniony Seat Leon Cupra Drogowe samochody McLarena nie dostaną silników Hondy Ford Ranger po kuracji odmładzającej [wideo] BMW przedstawia najdroższy lakier w swojej ofercie Jazda z pijanym kierowcą to gra o życie. Zagrasz?

Popularne w tym tygodniu:

Honda NSX odnaleziona w rosyjskim lesie. Właściciel zostawił ją tam specjalnie Nowe dzieło Singera i Williamsa. Porsche 911 zwala z nóg Kłopoty Dębicy. Wadliwe opony Frigo 2 Koenigsegg z kolejnym rekordem. Agera RS najszybszym produkcyjnym samochodem na świecie VC-T - rewolucyjny silnik Infiniti w sprzedaży od 2018 roku Przejechał Chevroletem Corvette ponad milion kilometrów. Teraz oddał samochód do muzeum Jakich aut elektrycznych chcą Polacy? Są badania Powrót do przeszłości! Je Design bierze się za Seata Leona Cupra Najtańsi ubezpieczyciele. Ranking OC, AC i NNW Opel na francuskich częściach. Poznaliśmy szczegóły restrukturyzacji Rekord Seata pobity. Mercedes-AMG E63 S nowym królem "Zielonego Piekła" Pomiędzy Veloce a Quadrifoglio. Alfa Romeo Giulia może wkrótce dostać nową wersję