HMC Hidalgo | Luksus w stylu retro

HMC Hidalgo | Luksus w stylu retro

HMC Hidalgo | Luksus w stylu retro
Arkadiusz Gabrysiak
04.08.2010 11:00, aktualizacja: 02.10.2022 21:16

Ostatnio możemy zaobserwować pewnego rodzaju modę na unikatowe i strasznie drogie samochody, które swoją stylizacją przypominają automobile z poprzedniej epoki motoryzacyjnej. Oczywiście tylko wygląd jest w stylu retro, gdyż pod tym krągłym nadwoziem mamy do czynienia ze najnowszymi zdobyczami techniki. Oto HMC Hidalgo.

Ostatnio możemy zaobserwować pewnego rodzaju modę na unikatowe i strasznie drogie samochody, które swoją stylizacją przypominają automobile z poprzedniej epoki motoryzacyjnej. Oczywiście tylko wygląd jest w stylu retro, gdyż pod tym krągłym nadwoziem mamy do czynienia ze najnowszymi zdobyczami techniki. Oto HMC Hidalgo.

Hidalgo prezentuje się całkiem przyzwoicie. Zapewne znajdzie się wielu zamożnych kupców, którzy skłonni będą wydać 310 000 euro na prezentowany samochód, którego roczna produkcja ograniczona będzie do około 6 sztuk. Za tak wygórowaną cenę przyszli właściciele będą mieć pewność, że posiadają samochód ekskluzywny i jedyny w swoim rodzaju.

Producentem prezentowanego samochodu o nazwie Hidalgo jest szwajcarska firma HMC - Helvetic Motor Company. Sam pojazd jest bardzo wyjątkowy, ale to co znajdziemy pod nadwoziem już jest trochę bardziej popularne. Bazą do stworzenia tego samochodu jest bowiem Mercedes-Benz SLK 55 AMG.

Obraz

Pod długą maską znajdziemy natomiast 5,5-litrowy silnik w układzie V8 generujący 360KM i moment obrotowy na poziomie 510Nm. Nie jest to mało, jednak obawiam się, że klienci, którzy szukają tego typu rozrywki bardziej zadowoleni byliby z wartości zaczynających się od 500KM - szczególnie jeśli za samochód mają zapłacić 310 000 euro. Według mnie jest to strasznie wygórowana kwota, zważywszy na fakt, iż przykładowo za podobny samochód -  polskiego Leoparda -  trzeba zapłacić około 500 000 zł.

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)