Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4x4 - czeski sposób na bezdroża Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd Hyundai Elantra 1,6 MPI Style - test Renault Twingo 0,9 TCe 90 Edition One - pierwsza jazda Dacia Sandero 0,9 TCe Laureate - plus i minus [test autokult.pl] Citroën C-Elysée 1,2 VTi Seduction & Peugeot 301 1,2 VTi Active [test autokult.pl] Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: pierwsza jazda hybrydowym superSUV-em Fiat Panda 1,3 MultiJet Dynamic - włoski wózek na zakupy [test autokult.pl] Peugeot 5008 vs Renault Koleos – rendez-vous dwóch dużych francuskich SUV-ów Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? Elektryczny Nissan e-NV200 Combi Tekna - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Nowy Opel Corsa: z tego zauroczenia miłości nie będzie, ale zostaniemy przyjaciółmi Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range