Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Range Rovera Velara D275: diesel może być na czasie Lego Technic Land Rover Defender: uczta dla (wewnętrznego) 12-latka Volkswagen Polo GTI: jeszcze GTI, czy już hot hatch? Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Mazda CX-5 2,0 Skyactiv-G SkyENERGY – sky is the limit? [test autokult.pl] Volkswagen Scirocco R (2015) - test, opinia, spalanie, cena Aston Martin V8 Vantage N430 - test Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec Lexus RC 300h po faceliftingu: tylko koni żal… Volvo V40 T3 Momentum - 3 w 1? [test autokult.pl] Nowe Mitsubishi L200 oferuje mniej mocy, ale uważam, że to lepszy samochód Test: Mazda2 1.5 Skyactiv-G MT - trzy zalety to trochę za mało

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test: Dacia Sandero z "automatem" - odrobina prestiżu, która stawia ważne pytanie