BMW M5 czy 550i z M-Pakietem? [ankieta]

BMW M5 czy 550i z M‑Pakietem? [ankieta]

BMW M5 F10
BMW M5 F10
Bartosz Pokrzywiński
02.11.2010 15:51, aktualizacja: 13.10.2022 13:48

Odkąd na rynku zadebiutowało BMW serii 5 oznaczone modelowo jako F10, wszyscy fani bawarek czekają na to, aż w Sieci pojawią się pierwsze zdjęcia sportowej wersji M5. Dla tych niecierpliwych mamy fotkę, która może ukazywać nowe M5. Co o tym świadczy?

BMW serii 5 F10 pojawiło się na europejskim rynku w styczniu 2010 roku w wersjach 523i, 535i oraz 530d. Miesiąc później zadebiutowała między innymi najmocniejsza "cywilna" odmiana piątki, oznaczona jako 550i. Auto ma moc 407 koni mechanicznych, czyli prawie dokładnie tyle samo, ile M5 generacji e39. Od razu więc nasuwa się myśl, że BMW prezentowane na zdjęciu to nic innego jak 550i z opcjonalnym M-Pakietem.

Czy to tylko 550i z dodatkowym zestawem spojlerów?

BMW 550i M-Pakiet
BMW 550i M-Pakiet

TAK: Istotnie, 19-calowe obręcze aluminiowe są identyczne jak w przypadku M-Pakietu, podobnie jest również z dokładką na tylnym zderzaku. Ponadto nowa M5 powinna mieć niewielki dyfuzor pomiędzy końcówkami układu wydechowego.

NIE: 258-konne BMW 528i ma dwie owalne końcówki układu wydechowego po lewej stronie zderzaka; 306-konne 535i również ma dwie owalne końcówki, ale po obu stronach zderzaka (z każdej jedną). Najmocniejsze BMW 550i ma natomiast dwie szerokie końcówki, także po obu stronach. Prezentowane na zdjęciu auto wyposażone jest w cztery końcówki układu wydechowego, podobnie jak M5 e60. Albo właściciel zamontował nowy wydech, albo to M5 F10.

Nowe BMW M5 zadebiutuje najprawdopodobniej na przyszłorocznym salonie we Frankfurcie. Auto będzie napędzane 600-konnym silnikiem V8 o pojemności 4,4 litra, wspomaganym dwiema turbosprężarkami.

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)