Piękna kobieta i Mercedes CLS | Eksperyment niemieckiego producenta [wideo]

Piękna kobieta i Mercedes CLS | Eksperyment niemieckiego producenta [wideo]

Mercedes CLS i piękna kobieta - badania Mercedesa
Mercedes CLS i piękna kobieta - badania Mercedesa
Arkadiusz Gabrysiak
20.11.2010 19:00, aktualizacja: 07.10.2022 16:50

Piękne kobiety i szybkie samochody od zawsze szły ze sobą w parze. Jednak w przypadku niemieckiego eksperymentu przedstawicielka płci pięknej przysłużyła się nauce. Wiecie, na którą część ciała kobiety mężczyźni zwracają największą uwagę? Przedstawiciele Mercedesa odpowiedzieli nam na to pytanie. Co więcej, podobny eksperyment przeprowadzili z najnowszym modelem CLS.

Piękne kobiety i szybkie samochody od zawsze szły ze sobą w parze. Jednak w przypadku niemieckiego eksperymentu przedstawicielka płci pięknej przysłużyła się nauce. Wiecie, na którą część ciała kobiety mężczyźni zwracają największą uwagę? Przedstawiciele Mercedesa odpowiedzieli nam na to pytanie. Co więcej, podobny eksperyment przeprowadzili z najnowszym modelem CLS.

Mercedes postanowił zbadać, które elementy stylistyki najnowszej odsłony Mercedesa CLS przykuwają największą uwagę. W tym celu wyposażył grupę ochotników w specjalne urządzenia śledzące ruchy gałki ocznej i zaprezentował im nowego CLS-a. Każdy z badanych miał 40 sekund żeby przyjrzeć się w dowolny sposób 4-drzwiowemu coupe z gwiazdą na przedzie. Wyniki raczej nie są szokujące.

Look at me - Mercedes-Benz original

Jak można było przypuszczać - największą uwagę badanych przykuła długa maska, przednie i tylne światła, opadająca linia dachu czy przedni grill z dużym logo Mercedesa. Oczywiście są to też największe wyróżniki modelu, na które projektanci zwracali szczególną uwagę podczas projektowania pojazdu.

Natomiast co do drugiego badania - wedle naukowców, mężczyźni z przyczyn ewolucyjnych zwracają nieświadomie uwagę na talię kobiety w odniesieniu do jej płodności. Ale to tylko badania - my faceci wiemy swoje...

Źródło: Zercustoms

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)