Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Relacje:

33. GTI Treffen am Wörthersee - Seat Leon Cupra Racer [galeria] Audi po raz piąty z rzędu! 24 Heures du Mans 2014 [relacja] Zostanę bez grosza, ale spełniony: prezenter "Top Geara" Chris Harris o swojej nieuleczalnej pasji do samochodów Walka o zwycięstwo od zaplecza, jak wygląda organizacja dużego przedsięwzięcia sportowego? Spod biura na tor? Sprawdzamy nową Mazdę 6 na Moto Park Kraków Na prawym fotelu u Miko Marczyka, najmłodszego rajdowego mistrza Polski "Samochody są moimi dziećmi". Z Akio Toyodą o emocjach w Toyocie i nowym flagowcu Lexusa Warsztaty z personalizacji Toyoty Aygo – relacja Różnice pomiędzy napędem na dwa i na cztery koła - test na Autodromie Poznań Hyundai KONA prezentuje: EMISJA Przyszłość zaczyna się dziś – przynajmniej dla Škody. Futurystyczne oblicze polskiego lidera na Poznań Motor Show Audi Q5 po Szwajcarii: kolejka, snycerstwo i Rivendell

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Hyundai Tucson. Widziałem go na żywo - to nie jest krok do przodu, to jest olimpijski skok Na przekór stereotypom. Jak Klaudia Konarska rozpaliła polski motorsport Ocieplanie technologii i uciszanie chromu. Dyrektor Maybacha zdradza mi tajemnice nowej Klasy S Elektryczne silniki, nowe multimedia i Gucci Mane. Bernard Loire zdradza przełomowy plan Maserati Pierwszy (wirtualny) kontakt z Audi e-tron FE07. Historyczny bolid na nowy sezon Formuły E "Formuła E dała motoryzacji potrzebny impuls do rozwoju". Allan McNish i Lucas di Grassi opowiadają mi, czemu wierzą w elektryczne wyścigi