Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda nowym Audi Q3: kompaktowy SUV chce być jak większe modele marki Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Volvo XC70 D4 Drive-E Summum Inscription - test, opinia, spalanie, cena BMW M240i xDrive: idealne dla amatora BMW 320d Gran Turismo Modern (3 GT) - test Hyundai Ioniq hybrid i electric gonią japońską konkurencję Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - test Mateusz kontra Mateusz: mierzymy Volvo XC90 z Land Roverem Discovery DS 3 Crossback: opcja dla osób, które chcą wydać nieprzyzwoicie dużo na małe auto Ford Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Titanium - test Toyota Land Cruiser V8 Diesel (J200) D-4D - test Opel Meriva 1,7 CDTi Cosmo - elastyczne MPV [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range