Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Hyundai Tucson (2015) 2,0 High AT - test, opinia, spalanie, cena Rzeczywistość wyprzedziła moje marzenia: poprowadziłem Porsche 911 Carrerę RS 2.7 na Goodwood Hillclimb Audi RS6 Avant (2014) - test Fiat 500 by Gucci 1,2 - jestem młoda, lubię szpan [test autokult.pl] Peugeot 308 GT 1.6 THP 205 - test, opinia, spalanie, cena Opel Astra Sedan 1,6 CDTi vs. Renault Fluence 1,6 dCi vs. Škoda Octavia 1,2 TSI vs. Toyota Corolla 1,6 Valvematic - test Nowa Toyota Auris 1.2 Multidrive S - test, opinia, spalanie, cena Test nowego Mitsubishi Outlandera 2.0 4WD CVT po 100 zmianach Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Seat Mii - duch Barcelony [pierwsza jazda autokult.pl] Mazda 3 MPS – pociąg do adrenaliny [test autokult.pl] Citroën C1 1,0 5d Vitamin - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej