Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Volkswagen Polo 1,2 TSI Highline - pierwsza jazda Ford Focus Sedan 1,6 EcoBoost 182 KM Titanium - dylemat [test autokult.pl] Nowe BMW X4 xDrive 28i - test, opinia, spalanie, cena Peugeot nie zrobi terenówki z 3008. To nie powód, by go skreślać Toyota Avensis 2.0 D4-D (2015) - test, opinia, spalanie, cena BYD e6 – nowe pojęcie chińszczyzny [pierwsza jazda autokult.pl] Test Adrii Matrix Axess: gdyby mieszkania projektowano jak kampery, nie zależałoby mi na metrażu Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: tu wcale nie chodzi o rodzinę Audi A7 Sportback 3,0 TFSI S-Tronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Nowa Honda CR-V: jak poprzedniczka, ale pod każdym względem lepsza Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Abarth Punto EVO - ukąszony [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem Test: Volvo XC60 B4 AWD - w poszukiwaniu spokoju Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło