Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Super Drag Race – sportowe maszyny i długa prosta? Nie tylko za granicą… Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Mazda 6 2,2 MZR-CD Exclusive Plus - liftback dla rozsądnych [test autokult.pl] Kia Rio 1,4 WGT XL [test autokult.pl] Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Porsche Cayman S manual - test Ford Ranger Raptor: test sportowego samochodu terenowego Audi A4 allroad quattro 2,0 TFSI S-tronic - pośrodku potrzeb [test autokult.pl] Pierwsza jazda Volkswagenem e-Crafterem: elektryk stworzony z myślą o kurierach BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Nowa Škoda Octavia Scout 2.0 TDI - test Toyota Hilux SR5 3,0 D4D A/T - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej