Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Opel Grandland X: nie zaskakuje, ale oferuje wystarczająco dużo Citroën C-Elysée 1.6 VTi Shine LPG: trudna sztuka oszczędzania Kia Ceed SW 1,4 T-GDi: kompetentna, lecz pozbawiona charakteru Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Test Hyundaia Elantry 1.6 MPI: prosty, tani i oszczędny. Ideał kompaktu Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Opel Insignia BiTurbo OPC Line - test Test: Mercedes Sprinter furgon 314 CDI - jednak im prościej, tym lepiej Dacia Logan MCV 1,5 dCi Laureate - test Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI pokazuje hybrydom, gdzie ich miejsce Opel Insignia 2,8 V6 4x4 - oksymoron czy niedaleka przyszłość? [kobiecym okiem][test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem