Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volvo V90 Cross Country D5 - już po liftingu, ale jeszcze bez miękkiej hybrydy Test: Cupra Formentor - nie oszczędzi nikogo, nawet najbliższych Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować SsangYong Korando 2,0 AWD Quartz - daj się zaskoczyć [test autokult.pl] Volkswagen Golf VII R DSG - test Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: tu wcale nie chodzi o rodzinę Ford Puma ST w najdzikszych górach Polski. To nie jest samochód tylko do zabawy Test: Mercedes-AMG GLC 63 S - szybko zapomnisz, że to SUV Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi Nowa Toyota Yaris kontra poprzednik: 5 najważniejszych różnic (AutokultVLOG) Opel Astra i Insignia z nowymi silnikami. Bardziej cieszy mnie nowy system multimedialny Toyota Corolla TS kombi 2.0 Hybrid: teraz jest taka, jak trzeba

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale" Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza