Nowe logo i nowy trend stylistyczny Skody



Na oficjalnie otwartych dzisiaj targach w Genewie Skoda ma zaprezentować światu bardzo ważny model koncepcyjny VisionD. Bardzo ważny, ponieważ ma on przemycać nowe trendy stylistyczne czeskiej marki oraz jako pierwszy pojazd posiadać całkiem nowe logo firmy.
Zaprezentowany pod koniec zeszłego roku nowy logotyp Skody okazał się pomyłką. Najprawdopodobniej był to internetowy żart lub jakaś prowokacja wymyślona przez czeską markę należącą do koncernu VW.

Skoda i rewolucyjny concept car w Genewie
Zobacz również: Test: Škoda Fabia - koniec taniego auta dla przedstawicieli handlowych
Prawdziwy nowy logotyp nie wygląda tak źle. Już niedługo ma on trafić do wszystkich salonów samochodowych i na każde auto wyjeżdżające z Mlada Boleslav.
Po raz pierwszy logo znalazło się na masce samochodu koncepcyjnego VisionD, który zostanie odsłonięty w Genewie.

Auto ma przemycać nowy trend stylistyczny, który będzie zauważalny w każdym nowym modelu produkowanym przez Skodę. Na pierwszy rzut oka zauważa się ogromny przedni grill, a także charakterystyczny kształt świateł.
Nie da się również nie dostrzec charakterystycznej linii bocznej auta. Ten czteromiejscowy hatchback nie posiada "trzecich okienek" w tylnych drzwiach oraz klasycznego zejścia dachu. Od razu widać, że twórcy inspirowali się modnym ostatnio trendem nawiązywania do stylizacji aut coupe.
Grupa VW planuje atak na Genewę
Prosto i schludnie, taka zmiana na pewno wyjdzie Skodzie na korzyść. Pozostaje nam czekać na pierwsze zdjęcia z genewskiego salonu.
Źródło: Carscoop


Polecane przez autora:
- Jak wyrejestrować samochód?
- Ekologiczne samochody, które chcesz mieć
- Heikki Kovalainen testerem Mercedesa?
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze