Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi Q5 3,0 TDI S-Tronic quattro - weekend w militarnym klimacie [pierwsza jazda autokult.pl] Audi A4 allroad quattro 2,0 TFSI S-tronic - pośrodku potrzeb [test autokult.pl] Nissan Juke 1,2 DIG-T Acenta - test Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego Opel Astra GTC 2,0 CDTI Sport OPC Line [test autokult.pl] Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Volkswagen up! 1,0 75 KM High up! - egzamin dojrzałości [test autokult.pl] Seat Mii by Mango - test, opinia, spalanie, cena Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Dzień dobry Toyoto Prius Plug-in Hybrid! Sprawdzimy, jak bardzo nie potrzebujesz paliwa Abarth Punto EVO - ukąszony [test autokult.pl] Ford Grand Tourneo Connect może być alternatywą dla minivana. Trzeba tylko pamiętać o kilku ograniczeniach

Popularne w tym tygodniu:

Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a