Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Amarok Canyon 2,0 TDI 4x4 - test Audi S7 Sportback TDI to jest dokładnie to, czego oczekiwałem. Tylko ten tylny zderzak... Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E Nowy Mini Cooper - test kultowego malucha BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Ford Galaxy 2,0 TDCI Titanium - rodzinny, czyli... [test autokult.pl] Mercedes Actros - spełniłem marzenie z dzieciństwa Hyundai i30 3d 1,6 GDI Premium A/T - odważne posunięcie [test autokult.pl] Test: Seat Leon Sportstourer 1.5 TSI - (bolesne) zderzenie teorii z praktyką Lexus GS300h Prestige - test Ford Ka+ Active: świetne auto schowane pod kostiumem crossovera Renault Koleos 2,0 dCI 175 KM Privilege - zimowe zaSUVanie [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8?