Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Wymiana silnika – ile kosztuje, kiedy warto, a kiedy nie? Umowa sprzedaży samochodu – diabeł tkwi w szczegółach Nietypowe przepisy za granicą. Jedziesz na urlop? Lepiej o nich pamiętać Szpachlowanie i szlifowanie - jak poprawić powierzchnię? Radio samochodowe – kto musi płacić abonament? [cz. 2] Konstrukcja układu korbowego - tłoki [część 1] Wymiana płynu chłodniczego - jak zrobić to samemu? Nie takie hamowanie straszne dzięki wspomaganiu Testy bezpieczeństwa, awaryjności, spalania a zakup auta Walka o trakcję – zawieszenia w sportach motorowych [część 3] Zasada działania systemu MultiAir [część 2] Chłodnica układu EGR – co warto o niej wiedzieć?

Popularne w tym tygodniu:

Zmiana kół na większe - nieduże różnice w rozmiarze, ale prawie same wady Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie?