Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Zmiany w Astonie Martinie AMR-One [technika wyścigowa odc. 40] Bomba w samochodzie? - pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa Wymagania stawiane olejom przekładniowym [część 2] Co to jest parownik w instalacji LPG? Ładowanie tesli z rynku amerykańskiego to kłopot. Jak sobie z tym poradzić? Zimówki kontra letnie opony. Które radzą sobie lepiej przy dodatnich temperaturach? Rozgrzany samochód jest dla dziecka śmiertelną pułapką Czujnik położenia wału – jakie są objawy jego uszkodzenia? Ile trzeba przejechać, by móc wcisnąć gaz w podłogę? Odpowiada ekspert olejowy Sprawdzanie numeru VIN. Obowiązek kupującego, który się bagatelizuje Zestaw naprawczy opony - co warto o nim wiedzieć? Czujniki obrotów kół – do czego służą, jak działają i jakie są objawy ich awarii?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Jakie przywileje mają kierowcy aut elektrycznych? Nie tylko wjazd na buspas