Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Relacje:

Targi Pojazdów 4x4 Offroad Show Poland [relacja autokult.pl] Polska Genewa, czyli Poznań Motor Show 2014 Nowy 508 bierze na cel VW Arteona. O nowej limuzynie Peugeota z Pascalem Delabarre Astronauta, koń i obsesja inżynierów – Japończycy z Mazdy uczą, jak skonstruować samochód idealny Wsiądź za kierownice modeli Škody pokazywanych w Genewie – wirtualny spacer "BMW ocali motoryzację" - wywiad z szefem designu Grupy BMW Adrianem van Hooydonkiem Wizyta w Auto & Technik Museum Sinsheim [galeria] Czy Irańczycy pomogliby polskiemu kierowcy? Niezwykła opowieść pana Adama sprzed 40 lat W Paryżu Hyundai prezentuje trzy oblicza. Każde z nich powinno was zachwycić Ekonomiczna jazda samochodem nie musi być nudna! - część 3 i konkurs 48. Rajd Barbórka 2010 - Ogólnopolskie Kryterium Asów Test na wszechstronność. Škoda Kodiaq Scout kontra szwajcarski scyzoryk

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Hyundai Tucson. Widziałem go na żywo - to nie jest krok do przodu, to jest olimpijski skok Na przekór stereotypom. Jak Klaudia Konarska rozpaliła polski motorsport Ocieplanie technologii i uciszanie chromu. Dyrektor Maybacha zdradza mi tajemnice nowej Klasy S Elektryczne silniki, nowe multimedia i Gucci Mane. Bernard Loire zdradza przełomowy plan Maserati Pierwszy (wirtualny) kontakt z Audi e-tron FE07. Historyczny bolid na nowy sezon Formuły E "Formuła E dała motoryzacji potrzebny impuls do rozwoju". Allan McNish i Lucas di Grassi opowiadają mi, czemu wierzą w elektryczne wyścigi