Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Renault Kadjar nie może się przebić. Powód wydaje się oczywisty Fiat 500L Living 1,6 M-Jet Lounge - test Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena Czy na pewno potrzebujesz SUV-a? Test Volkswagena Passata Alltrack 2.0 BiTDI. Škoda Octavia RS TDI - w poszukiwaniu sportu [test autokult.pl] Audi R8 jako samochód na co dzień? Miałem pięć dni, żeby to sprawdzić Hyundai i30 N: koreańczyk z genami BMW M Volkswagen Golf VII GTI Performance DSG - naśladowany, niedościgniony? [test autokult.pl] Test: Mini Cabrio JCW po (drugim) liftingu – spieszmy się je kochać, tak szybko "dorasta" BMW F30 335d xDrive M Sport - test Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Mercedes-Benz CLA 250 4Matic z pakietem AMG - test

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski? Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć