Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Citigo 3D 1,0 MPI 60 KM Ambition – mów mi żabciu [test autokult.pl] Audi A1 Sportback 1,4 TFSI Ambition - testosteron w pigułce [test autokult.pl] Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna? Ford Tourneo Connect 1,6 TDCi Titanium - test Fiat Freemont 4x2 2,0 Multijet 170 KM Urban & Chevrolet Orlando 2,0 D 163 KM LT+ - wspólny mianownik [test autokult.pl] Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Nowy Volkswagen Tiguan (2016) 2.0 TDI - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz Vito Furgon 116 CDI 4x4 AT - test Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Peugeot 308 1,6 THP Allure - test Mercedes-Benz GLE 450 daje nienaturalny komfort jazdy. Jego silnik to "złoto" Mazda 2 1.5 115 KM SkyPassion - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL