Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Czy warto kupić kilkuletnie, nieużywane opony? Amortyzatory o zmiennej charakterystyce tłumienia - sterowanie zaworami elektromagnetycznymi Sprężarka klimatyzacji – do czego służy i dlaczego się psuje? Nagrzewnica - ogrzewamy kabinę samochodu Amortyzatory adaptacyjne coraz częściej w nowych autach. Nie są tanie, ale to opcja warta uwagi Niewyważenie kół cz.1 - rodzaje i przyczyny występowania Hydrauliczne sterowanie sprzęgłem. Prostsze niż mechanizm z linką Silniki Forda do LPG? Sprawdzamy, które są odpowiednie Objawy zużycia koła dwumasowego Jakie niebezpieczeństwa może nieść ze sobą chiptuning? Leasing konsumencki – co powinieneś o nim wiedzieć? Rozwój silników TDI - historia sukcesu

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?