Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Citroën C-Elysée 1,2 VTi Seduction & Peugeot 301 1,2 VTi Active [test autokult.pl] Gdy emocje już opadną: czy Alfa Romeo Giulia zachowuje swój urok z silnikiem diesla? Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować Hamann Mirr6r na bazie BMW M6 - test Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance [test autokult.pl] Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Test BMW M135i xDrive. Seria 1 straciła napęd na tył, ale to nie jest największym problemem Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko Fiat Doblò Work-Up Maxi 2,0 MultiJet [test autokult.pl] Citroën C-Elysée 1.6 VTi Shine LPG: trudna sztuka oszczędzania Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl] Audi RS5: perfekcyjna maszyna, której nie pokochałem

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Test BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku? Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Test Porsche Panamera GTS: trudna sztuka konfiguracji