Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Octavia III 1,8 TSI DSG & 2,0 TDI MT Elegance - nowa era Octavii [pierwsza jazda autokult.pl] Tesla Model X P90D. Łatwo ją znienawidzić, jeszcze łatwiej pokochać Volvo V60 D3 Ocean Race - inne spojrzenie [test autokult.pl] Hyundai i40 1,7 CRDi – do Paryża i z powrotem [test autokult.pl] Peugeot iOn - czy prąd zawładnie światem motoryzacji? [test autokult.pl] Nowa Toyota Corolla Hathback Hybrid jest świetna, ale nie dla każdego Kia Carens 2.0 GDI 166 KM AT - test, opinia, spalanie, cena Nowa Škoda Superb 1.4 TSI Style - test, opinia, spalanie, cena Kia Sportage 1.7 CRDI (2016) - godny następca wielkiego hitu? Test Toyoty RAV4 Hybrid: jej napęd sprawia, że diesel nie ma sensu Nowy Volkswagen Sharan (2015) 2.0 TDI DSG - test, opinia, spalanie, cena Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście