Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Chevrolet Captiva LTZ 2,2D AWD MT - test Škoda Octavia III Combi 1,8 TSI 4x4 DSG - test BMW M5 kontra Mercedes-AMG E63 S: derby super-sedanów na Torze Kielce Opel Karl 1,0 EcoTec - test, opinia, spalanie Volvo C30 D4 R-design – zbuntowany szwed [test autokult.pl] Toyota Yaris GR Sport: mogła udowodnić, że hybrydy potrafią być ekscytujące, ale woli być oszczędna Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 Laurin & Klement [test autokult.pl] Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Test Porsche 718 Boxstera: burgery bez mięsa i cztery cylindry, czyli dlaczego to auto ma sens Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC [pierwsza jazda] Downsizing à la Ferrari: jak Maranello pogodziło się z turbo… 30 lat temu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje