Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Suzuki Vitara po liftingu: koniec z silnikami wolnossącymi Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet – definicja prędkości nabrała nowego znaczenia Gladiator Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT: wzorzec budżetowego samochodu segmentu B Test: Land Rover Defender – musiało tak być, ale oby nie zaszło za daleko Pierwsza jazda Ferrari 296 GTB. Jak już Ferrari zrobi hybrydę plug-in… Opel Astra i Insignia z nowymi silnikami. Bardziej cieszy mnie nowy system multimedialny Mercedes-Benz Vito Furgon 116 CDI 4x4 AT - test Volkswagen Golf VII GTD DSG - test Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: Rolls-Royce Phantom kosztuje 4 mln zł, ma 6 m długości i ani jednego ekranu (prawie) Test: Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy