Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai Tucson N-Line – już wiem, dlaczego kochają go Polacy. Oto 5 powodów Tesla Model X P90D. Łatwo ją znienawidzić, jeszcze łatwiej pokochać Fiat Tipo SW 1,6 MultiJet S-Design: pokazuje, że auto budżetowe nie musi być nudne. Ani tanie Suzuki Vitara po liftingu: koniec z silnikami wolnossącymi DS 4 (2016) 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Škoda Superb Combi 2,0 TDI 4x4 Elegance Outdoor - test Porsche Taycan 4S - nie boi się nawet Hellcata! Volkswagen up! GTI: jest genialny, bo stawia prostotę ponad wszystko Nissan Juke 1,2 DIG-T Acenta - test Porsche Macan po liftingu - to tylko mała kosmetyka Ford Tourneo Connect 1,6 TDCi Titanium - test Dacia Sandero 1,2 LPG Lauréate Black Line2 - auto na kryzys [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze