Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Twizy: samochód, którym można wjechać do magazynu Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E BMW serii 1 (F20) 114i - prowadź mnie [test autokult.pl] Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G: SUV z dużym silnikiem na przekór modzie Test na torze Audi R8 Performance: bestia, którą łatwo oswoić Škoda Octavia Laurin & Klement 1,8 TSI 180 KM - test Renault Mégane 5d 1,2 TCe 115 KM BOSE Edition2 - kompaktowy zawrót głowy [test autokult.pl] Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT - test, opinia, spalanie, cena Ford Focus ST mk. II & Ford Focus ST mk. III - mniej, czyli lepiej? [test autokult.pl] Renault Laguna Coupe Monaco GP 2,0 dCi - wspomnienie F1 [test autokult.pl] Test BMW M2 Competition. Takiego auta dawno nie było i długo, długo nie będzie Nowy Nissan Qashqai 1,2 DIG-T (2014) - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Toyota C-HR 2020 - zmiany, lifting, opinia. Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL