Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Camry wróciła. Hybrydowy sedan bierze na celownik menedżerski segment Ferrari California T - test Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost: udaje crossovera, ale to udawanie bardzo dobrze wychodzi Hyundai i30 N Performance: sprawdziłem go jako auto na co dzień Test Mazdy MX-5 2.0 Sky-G - maksimum frajdy przy minimum komfortu Test Range Rovera Evoque. Dalej będzie sprzedawał się świetnie, chociażby z racji wyglądu SsangYong Korando Quartz 4WD - come back [test autokult.pl] Nowa Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: daj sobie spokój z minivanem Little Tikes Cozy Truck - test Nowe Renault Kadjar 1,6 dCi 130 4WD i Espace 1,6 TCe EDC 200 - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Maybach S600 - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej