Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Kia Sportage 1.7 CRDI (2016) - godny następca wielkiego hitu? Peugeot 508 SW 2,0 BlueHDi 180 KM GT - test Test Mini John Cooper Works: również z automatem daje gokartową frajdę Kontrowersyjny japończyk – Subaru Impreza STI [test autokult.pl] Miesiąc z BMW i3s: podsumowanie testu długodystansowego Ford Focus 1,6 EcoBoost 150 KM Trend Sport – sposób na polskie drogi? [test autokult.pl] Test Opla Corsy 1.2 Turbo 130 KM: pięć powodów, dlaczego jest lepsza od bliźniaczego Peugeota 208 Honda e nie ma lusterek, tylko kamery. Japończycy przygotowali kilka ułatwień Audi Q7 po liftingu dogania resztę gamy. Wnętrze z A8 to nie wszystko Chevrolet Captiva LTZ 2,2 A/T – Push & Pull [test autokult.pl] Audi R8 V10 (2013) [test autokult.pl] Volkswagen Multivan i Caravelle 6.1: teraz są bardziej cyfrowe

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać