Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Multivan i Caravelle 6.1: teraz są bardziej cyfrowe Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G: SUV z dużym silnikiem na przekór modzie Volkswagen Golf R Variant: mocny hothatch odjeżdża na emeryturę Toyota Yaris GRMN - dobra wiadomość: jest doskonała. Zła wiadomość: zapomnij, że ją kupisz Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: pierwsza jazda hybrydowym superSUV-em Alfa Romeo MiTo 1,4 TB TCT S&S Distinctive Q2 - trzeba mieć fantazję, dziadku [test autokult.pl] Hyundai i40 Wagon (2015) 1.7 CRDI 7-DCT – test, opinia, spalanie, cena Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Test na torze Audi R8 Performance: bestia, którą łatwo oswoić Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Ford Kuga 2,0 TDCi Trend - odsłona druga [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes Sprinter 314 CDI: przedni napęd mu nie zaszkodził

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle