Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Porsche Taycan GTS – doskonała robota, ale kup słabszą wersję Ostatni test: Seat Leon III FR Black - wciąż jest w formie, choć przechodzi do historii Ford Transit SportVan 2,2 TDCi - po prostu inny [test autokult.pl] Honda CR-V Hybrid: elektryk na benzynę, czyli japoński następca diesla Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Test: DS 9 to żywy przykład na to jak działa odporność stadna Seat Ibiza Cupra Bocanegra – B jak bandyta [test autokult.pl] Peugeot RCZ 1,6 THP 200 – teoria szpanu [test autokult.pl] Test: Ford Mustang GT '68 - jest jak sąsiad z okolicy. Niby go znasz, ale on ma swoje tajemnice Pierwsza jazda: Škoda Karoq 2022 - wydanie drugie, poprawione Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Pierwszy kontakt: Honda Civic e:HEV - rośnie poważny rywal dla Corolli

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"