Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Dacia Sandero 0,9 TCe Laureate - plus i minus [test autokult.pl] Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota GT86 SOL - oto jestem [pierwsza jazda autokult.pl] Hyundai i40 1,7 CRDi – do Paryża i z powrotem [test autokult.pl] Ford Mondeo 2,0 EcoBoost Ghia - wzorowy popcar [test autokult.pl] Ford Focus Kombi 1,5 TDCI Titanium - test, opinia, spalanie, cena Lancia Voyager V6 3,6 Gold - siła przyzwyczajenia [test autokult.pl] Volkswagen Arteon: usportowiony Passat - podejście trzecie Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa Mini John Cooper Works Steptronic - test, opinia, spalanie, cena Ford Focus Sedan 1,6 EcoBoost 182 KM Titanium - dylemat [test autokult.pl] Renault Mégane Grandtour Dynamique3 Energy dCi 130 - kobiecość we francuskim wydaniu [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje dwa miliony złotych. Czym różni się od zwykłego auta?