Audi A4/S4 (B8) - facelifting na rok 2012 [wideo]

Niedawno odbyła się premiera nowego BMW Serii 3 (F30), a dzisiaj odsłonięto jego największego konkurenta po drobnych modyfikacjach - Audi A4 (B8).
Nowe Audi A4 wygląda nieco drapieżniej niż wersja przedliftingowa za sprawą przestylizowanych przednich i tylnych reflektorów, nowej atrapy chłodnicy, zmienionej pokrywy silnika i tylnego fartucha. Wewnątrz w oczy rzucają się przede wszystkich nieco inna kierownica i chromowane dodatki.
Audi TTS Roadster – sportowiec bez dachu [test autokult.pl]
Od strony technicznej popracowano nad zawieszeniem (zmieniona charakterystyka amortyzatorów) i układem kierowniczym, w którym zmodyfikowano elektromechaniczny system wspomagania. W gamie jednostek napędowych znajduje się kilka silników sprawdzonych i dostępnych już przed liftingiem oraz przeprogramowane konstrukcje cechujące się zużyciem paliwa niższym średnio o 11% i mniejszą emisją dwutlenku węgla. Uwagę zwracają nowe warianty jednostek 2,0 TDI oraz 1,8 TFSI.
Zobacz również: Audi A4 (B9) Avant 2.0 TDI (2016) - test
- R4 1,8 TFSI: 120 KM / 170 KM
- R4 2,0 TFSI: 211 KM
- V6 3,0 TFSI: 272 KM / 333 KM (S4)
- R4 2,0 TDI: 120 KM / 136 KM / 143 KM / 163 KM / 177 KM
- V6 3,0 TDI: 204 KM / 245 KM
Audi Q3 – polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl]
Za współpracę z kołami napędowymi będą odpowiadać: skrzynia manualna (FWD i AWD), opcjonalnie dwusprzęgłowy S-Tronic (AWD) lub bezstopniowy Multitronic (FWD). Samochód pojawi się w wersjach Sedan, Avant i Allroad. Najszybsze w dotychczasowej ofercie S4 rozpędzi się do 100 km/h w 5 s i za sprawą elektronicznego ogranicznika pojedzie 250 km/h.
Audi RS5 – agresja pod kontrolą [test autokult.pl]
Sedan:
Avant:
Allroad:
Źródło: Wideo: WCF • Carscoop • Audi
Ten artykuł ma 25 komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze