Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes C200 CGI (W204) - ewolucja bez rewolucji [test autokult.pl] Test Range Rovera Evoque. Dalej będzie sprzedawał się świetnie, chociażby z racji wyglądu Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Fiat Panda vs. Hyundai i10 vs. Volkswagen up! - test Abarth 595 Turismo [test] Mazda CX-5 2,0 Skyactiv-G SkyENERGY – sky is the limit? [test autokult.pl] BMW M135i sDrive - test Mazda 3 Sedan 2,0 SKYACTIV-G AT skyPASSION – test Nissan Qashqai z bazowym silnikiem 1.3 l. To jednostka z Dustera i Klasy A Opel Insignia ST Cosmo 2,0T 250 KM 4x4 A/T - serce czy rozum? [test autokult.pl] Opel Crossland X 1.2 Turbo: trochę za bardzo francuski Test Hyundaia Elantry 1.6 MPI: prosty, tani i oszczędny. Ideał kompaktu

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Audi RS 5 Sportback – czego bało się Audi? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej