Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Hilux SR5 3,0 D4D A/T - test Rolls-Royce Cullinan: pierwszy polski test najdroższego SUV-a świata Opel Insignia Country Tourer 4x4 2,0 CDTI Ecotec - test Hot B War - preludium [test] Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Nowy Fiat Tipo (2016) 1.4 16V - test, opinia, spalanie, cena Nissan GT-R 10 lat po debiucie. Czy dalej robi wrażenie? Sprawdzamy na Torze Łódź BMW M135i sDrive manual - test, opinia, spalanie, cena Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Mercedes Klasy X 250d Power: SUV w segmencie pick-upów? Subaru XV 2,0i – Impreza na szczudłach [test autokult.pl] Citroën C4 2,0 HDI Exclusive - francuska fascynacja [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle