Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Test: Hyundai Tucson N-Line – już wiem, dlaczego kochają go Polacy. Oto 5 powodów Ford Ranger vs. Nissan Navara - co się zmieniło w pickupach? [test autokult.pl] Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI 150 KM - pierwsza jazda Testy autokult.pl w roku 2012 - przeżyjmy to jeszcze raz Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi AT [test autokult.pl] Test: Porsche 718 Spyder - zbyt dobry dla zwykłych śmiertelników Kia Proceed 1.4 T-GDI: gran turismo za rozsądną cenę Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - test, opinia, spalanie, cena Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę