Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Porsche 911 Carrera S (991) PDK Sport Chrono - dziedzictwo [test autokult.pl] Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 Tekna – test Jaguar I-Pace: na tyle dobry, by zapomnieć, że jest elektrykiem Nowe Audi A8 4,2 TDI quattro Lang [pierwsza jazda] Škoda Fabia Combi Scout 1,2 TSI vs Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI - inne [test autokult.pl] Suzuki Grand Vitara 2,4 VVT - tylko makijaż [test autokult.pl] Rzeczywistość wyprzedziła moje marzenia: poprowadziłem Porsche 911 Carrerę RS 2.7 na Goodwood Hillclimb Test: Toyota Camry jest sensacyjnie oszczędna. Poza tym poprawna BMW serii 5 (F10) 525d xDrive - apartament z lokajem? [test autokult.pl] Ekstremalna Toyota Yaris GRMN na torze. Model limitowany w naszych rękach Volvo V60 Plug-In Hybrid Summum - test Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej?

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi