Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Renault Latitude V6 3,0 dCi Initiale Paris - Samsung dla Europejczyka [test autokult.pl] 3 dni na serpentynach. Dzień drugi: Toyota Prius Plug-in BMW Serii 2 Gran Tourer 220d xDrive Luxury Line - test, opinia, spalanie, cena Citroën C5 Tourer 1,6 THP Exclusive vs. Ford Mondeo Kombi 1,6 EcoBoost Titanium - Francja vs. Niemcy [test autokult.pl] Nissan Juke Nismo RS (2015) – test, opinia, spalanie, cena Audi RS 7: głośny zwiastun nowej ery aut z Neckarsulm Lexus LS460 AWD - perfekcja czy brak charakteru? [test autokult.pl] Nowy Ford Mustang Fastback GT V8 5.0 - test, opinia, spalanie, cena Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle - Civic z "małym" dieslem [pierwsza jazda autokult.pl] Dacia Duster Blackstorm - test [wideo] Mini Clubman Cooper S - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy?