Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Citroën DS3 Racing - pigułka szczęścia [test autokult.pl] Renault Clio Grandtour 0,9 TCe Intens [test] Test VW Passata Variant R-Line Edition: klasyczny przykład przerostu formy nad treścią Škoda Rapid 1,2 TSI & 1,6 TDI - przepychanki w segmentach [pierwsza jazda autokult.pl] Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Jaguar XE 2.0 D Auto RWD Prestige - test, opinia, spalanie, cena BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl] Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Volvo V60 T6 AWD Inscription: to nie niemieckie marki powinny się obawiać tego kombi Środki do czyszczenia W5 Carcare [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Rolls-Royce Ghost na ulicach Warszawy. Szary nie musi być skromny Test: Mercedes-Benz 280 CE (C123) - przez 38 lat prawie 11 razy okrążył Ziemię. Przynajmniej w teorii Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Test: Audi A3 Limousine 35 TFSI - byłoby lepsze, gdyby nie normy spalin Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu Test: Mazda MX-30 - choć jest elektrykiem, to chętnie stanę w jej obronie Test: Volkswagen e-up! - elektryczny maluch pełen niespodzianek VW Arteon R-Line Edition - na bogato! No prawie... Test: Volvo V90 Cross Country D5 - już po liftingu, ale jeszcze bez miękkiej hybrydy Test: Ford Explorer - trochę mnie rozczarował, choć zły nie jest. Tylko za drogi