Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Citroën DS3 Racing - pigułka szczęścia [test autokult.pl] Renault Clio Grandtour 0,9 TCe Intens [test] Test VW Passata Variant R-Line Edition: klasyczny przykład przerostu formy nad treścią Škoda Rapid 1,2 TSI & 1,6 TDI - przepychanki w segmentach [pierwsza jazda autokult.pl] Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Jaguar XE 2.0 D Auto RWD Prestige - test, opinia, spalanie, cena BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl] Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Volvo V60 T6 AWD Inscription: to nie niemieckie marki powinny się obawiać tego kombi Środki do czyszczenia W5 Carcare [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Polskie GT. Pojechałem Astonem Martinem DBS Superleggera na Wielką Pętlę Bieszczadzką Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Test: Hyundai i30 1.5 DPI – boisz się nowinek? Trudno znaleźć lepszą propozycję Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Pierwsza jazda: Cupra Formentor i Leon wskazują kierunek na przyszłość Test: Volkswagen ID.3 1st vs Nissan Leaf - pierwsze takie starcie na szczycie Test: Suzuki Swift Sport Hybrid – samuraj, który poległ w walce z normami Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy Test: Toyota Proace Verso Kamper - odpowiedź na problemy klasycznych kamperów