Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nissan Micra 1,2 Tekna - test Pierwsza jazda: Seat Leon czwartej generacji - jeszcze więcej (zbędnej) elektroniki SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena Test: Ford Grand Tourneo Connect Active - nie potrzebujesz SUV-a Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Porsche 911 Carrera S Cabriolet (991) PDK Sport Chrono - coupé na miękko [test autokult.pl] Ford B-MAX 1,0 EcoBoost & 1,6 TDCi Titanium X [pierwsza jazda autokult.pl] Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Toyota Corolla 2,0 D4D Prestige - wszystko w normie [test autokult.pl] Test: Audi Q5 Sportback 55 TFSI e - najmodniejszy, ale wcale nie najoszczędniejszy zestaw sezonu Renault Zoe Zen - test [cześć 1] Test: Kia e-Niro – doskonale zwyczajne auto, które w Polsce ma podcięte skrzydła

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę" Test: Peugeot 308 SW – Francuzi potrafią słuchać, ale to kosztuje Test: Nissan Qashqai – uczył się przez 14 lat Test: Skoda Octavia vs Skoda Octavia – ile warta jest instalacja elektryczna? Test: Volkswagen Polo – chcesz miejski samochodzik? Spóźniłeś się!