Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Master dCi 130: sprawdzam mistrza w swojej klasie Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Toyota Prius HSD Prestige - zielona strona mocy [test autokult.pl] Iveco Daily Furgon 35S21V 3,0 205 HPi (2014) - test Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Test Alpine A110 Pure. Kosztuje tyle co bazowe Porsche, ale to auto dla zupełnie innych klientów Citroën Berlingo Multispace XTR 1.6 HDI 100 - test, opinia, spalanie, cena Chevrolet Orlando 1,4T LT+ - z duchem czasu [test autokult.pl] Suzuki Jimny 1,3 Elegance (2013) i 1,3 Jeans (2004) - koniec i początek [test autokult.pl] Wrażenia po jeździe Mitsubishi Eclipse Crossem. Nowości na plus Mitsubishi L200 Black Edition: sprawdzam w jakiej formie schodzi ze sceny Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle