Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda CR-V 2,2 i-DTEC - mój numer 1 [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Clio Dynamique Energy 0,9 TCe - między modą a sportem [test autokult.pl] Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech More Life - test, opinia, spalanie, cena Jeep Grand Cherokee SRT8 - diabeł [test autokult.pl] Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi: rywal Multivana z mocnym napędem Opel Insignia ST Cosmo 2,0T 250 KM 4x4 A/T - serce czy rozum? [test autokult.pl] Jeep Grand Cherokee Trackhawk: SUV z napędem z piekła Lexus RC 300h po faceliftingu: tylko koni żal… Test: Škoda Kodiaq Sportline 4x4 2.0 TDI (190 KM) – zabaw się, ale nie przesadzaj Mercedes GLC Coupe wygląda atrakcyjnie, w innych aspektach jest zaledwie poprawny Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać