Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Żarówki samochodowe od wczoraj do dziś Napęd na cztery koła bezpieczniejszy? Z reguły… nie! WP Pomaga: atrakcyjne auto segmentu B w cenie podstawowego kompaktu 3.0 V6 CDI – zaawansowany techniczne, mocny, ale dość drogi w eksploatacji silnik Mercedesa Ubezpieczenie opon, szyb, kosztów naprawy, assistance – kiedy się opłaca? Tuning hamulców – klocki hamulcowe [cz. 1] Budowa, działanie i rola sondy lambda Kupiłeś wadliwy samochód i już go przerejestrowałeś? To nie problem, ale nie popełnij prostego błędu Jak działa ogrzewanie postojowe webasto? Umowa sprzedaży motocykla bezpieczna dla kupującego. Ważne zapisy Na drogie paliwo jest metoda. Podpowiadamy, jak szukać tanich stacji Škoda Octavia 1,2 TSI - którą wersję silnika i jaką skrzynię lepiej wybrać?

Popularne w tym tygodniu:

Motoryzacyjne mity, w które wciąż wierzymy. Lepiej poznać prawdę Oznaczenia opon. Można się z nich wiele dowiedzieć Na którym biegu auto pali najmniej? Przeprowadziliśmy test Najlepsze silniki benzynowe w swoich klasach – które polecamy w samochodach używanych? Silniki benzynowe, których nie warto kupować. Są bardzo podobne do tych polecanych Jak dbać o koło dwumasowe? Światła przeciwmgielne - zasady, przepisy, prawo Opony całoroczne to w praktyce opony na jesień. Pozwalają zapomnieć o kilku problemach Opona letnia z homologacją zimową – czym się różni od całorocznej? Rozpórka zawieszenia - czym jest i czy warto ją stosować? Światła drogowe - kiedy i jak ich używać zgodnie z prawem? Dywaniki samochodowe - jakie wybrać: welurowe czy gumowe?