Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Jak wygląda kompleksowy serwis układu klimatyzacji? Jak hamować silnikiem i czy warto to robić? 4WS – cztery koła skrętne. Historia i działanie japońskiego wynalazku Sonda lambda - problemy i skutki awarii Regeneracja pompy wspomagania - czy warto i ile to kosztuje? Historia zasilania silników – od gaźników do wtrysku bezpośredniego Smart Cities – pojęcie, które zmienia wszystko! Ile przejadę na jednym komplecie opon? Odpowiedź nie jest jednoznaczna Diesel dieslowi nierówny - układy zasilania silnika wysokoprężnego Licznik kilometrów - budowa, działanie, awarie i dlaczego nie należy mu wierzyć Najpierw przywróć moc, zanim ją podniesiesz. W dieslach to szczególnie ważne Silniki Forda do LPG? Sprawdzamy, które są odpowiednie

Popularne w tym tygodniu:

Rozszyfruj oznaczenia opon. Dowiesz się z nich więcej, niż może się wydawać Nie mógł zatankować paliwa. Przyczyna zdziwiła nawet mechanika Tuning nie zawsze jest zgodny z prawem. Przez niewiedzę można mieć poważne kłopoty Jak dbać o diesla, żeby przejechać bezawaryjnie więcej niż 300 tys. km? Pasek rozrządu szybko do wymiany. Silniki, w których nie wytrzyma nawet 100 tys. km Tym lubią chwalić się sprzedawcy. Uważaj, łatwo wpaść w pułapkę Odmowa przyjęcia mandatu a jego zaskarżenie. Są duże różnice 6 przepisów ruchu drogowego, które kierowcy nagminnie ignorują Jak przygotować auto na mróz? Warto pamiętać o kilku kwestiach Brexit a polskie prawo jazdy. Co w razie kontroli na Wyspach? Większe spalanie zimą. ADAC wskazuje, ile kosztuje ogrzewanie szyb i foteli 9 najgorszych rzeczy, jakie możesz zrobić z autem w czasie mrozu