Czy spodoba się klientom? Kolejne testy BMW serii 3 GT

Czy spodoba się klientom? Kolejne testy BMW serii 3 GT

Czy spodoba się klientom? Kolejne testy BMW serii 3 GT
Piotr Wereszczyński
23.02.2012 12:00, aktualizacja: 07.10.2022 19:17

Kolejny raz przyłapano nowy model bawarskiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że jest to już ostatnia faza testów.

Wśród fanów motoryzacji mocno wrzało, gdy BMW pokazywało modele X6 i 5 GT. Projektanci nie bali się puścić nieco wodzy fantazji i zaczęli pokazywać samochody, które nie wszystkim się spodobały. Już niedługo dołączą do nich nowe konstrukcje, a wśród nich m. in. seria 3 GT. Samochody, które BMW nazywa w ten sposób są dość luźno spokrewnione. Zachowując tą samą numerację oraz przejmując większość elementów wnętrza otrzymujemy auto dużo większe, wygodniejsze, a przy tym bardzo ciekawe stylistycznie (co nie zawsze znaczy ładne).

Mniejszego brata 5 GT widzimy nie po raz pierwszy. Testy odbywały się już kilkukrotnie, co świadczy o zaawansowaniu prac. Samochód ponownie jest większy, zgodnie z oczekiwaniami. Linia dachu opada dość leniwie, skutkiem czego ponownie (tak, jak w 5 GT i X6) będzie zapewne tragiczna widoczność do tyłu. Maskowania wciąż jest dość dużo lecz widać, że od grudnia zmian stylistycznych nie wprowadzono.

Wiadomo więcej o silnikach. Jako, że jest to GT, producent zrezygnuje zapewne ze słabszych silników. Póki co mówi się o 3 jednostkach: 2 benzynowych i dieslu. Słabsza benzyna, to 2-litrowy silnik wspomagany przez turbosprężarkę osiągający 245 KM i 350 Nm. Mocniejsza jednostka to 3-litrowa wolnossąca rzędowa szóstka, generująca 306 KM. Dwulitrowy diesel będzie występował w dwóch wariantach mocy: 163 i 184 KM. Biorąc pod uwagę większą masę samochodu względem wersji sedan należy przypuszczać, że BMW 335i GT będzie przyspieszać od 0 do 100 km/h w nieco poniżej 6 sekund (limuzyna osiąga setkę w 5,5 s.).

Obraz

Nowy model BMW GT to kolejny kontrowersyjny projekt, na którym bardzo zależy producentowi. Celuje w zamożniejszych użytkowników, którzy wysoko cenią sobie indywidualny charakter samochodów. Czy zdobędzie klientów? Dowiemy się niestety dopiero w 2013 roku.[block position="inside"]6366[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)