Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volvo V40 D3 Momentum - było bardzo blisko [test autokult.pl] Mercedes Citan 112 Tourer - test roboczego transportera Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago Audi RS Q8 kontra Maserati Levante Trofeo na torze: wyścig wagi superciężkiej Widziałem Forda Pumę ST na żywo. Chyba zaktualizuje swoją listę życzeń na święta Audi A4 Avant 2,0 TDI Multitronic - stateczny jegomość [pierwsza jazda autokult.pl] Lexus RX po liftingu. W końcu doczekałem się systemu Android Auto! Test: Audi A3 Limousine 35 TFSI - byłoby lepsze, gdyby nie normy spalin Audi Q7 3.0 TDI TipTronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Audi S8 plus - szybszy niż rozsądek Range Rover Sport SVR bierze wszystko: test ekstremalnego SUV-a Opel Crossland X 1.2 Turbo: trochę za bardzo francuski

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać