Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Kia Carens 2.0 GDI 166 KM AT - test, opinia, spalanie, cena Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Ford Mustang 2,3 EcoBoost Convertible i 5,0 V8 Fastback - test, opinia, spalanie, cena Suzuki SX4 S-Cross 1,6 DDiS 4WD Elegance [pierwsza jazda autokult.pl] Citroën DS4 1,6 THP 200 Sport Chic - lubię to! [test autokult.pl] Chuligan obejmuje tron. Nowy Ford Fiesta ST rusza do walki Renault Laguna Coupe GT 2,0 dCi - magia czterech kół [test autokult.pl] Toyota Yaris Hybrid 100 Dynamic - misja 3,4 [test autokult.pl] Test Suzuki Swift 1.2 DualJet Hybrid. Czy potrzeba czegoś więcej? Czy to jest odpowiedź na ograniczenia samochodu elektrycznego? Pierwsza jazda Mercedesem GLC zasilanym wodorem Mercedes-Benz Klasy V250d AMG Line - test vana biznesowego

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła