Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Citroën C-Elysée 1,2 VTi Seduction & Peugeot 301 1,2 VTi Active [test autokult.pl] Test Hyundaia i30 Fastbacka: kompakt też może być sexy Honda Accord 2,4 i-VTEC Executive - typ niepozorny [test autokult.pl] Kia Cee'd SW 1,6 GDI XL AT [test] Infiniti Q50 S: tani sposób na mocnego i ładnego sedana Test Range Rovera Evoque. Dalej będzie sprzedawał się świetnie, chociażby z racji wyglądu Fiat 500X Off-road Look 2.0 MultiJet 140 AWD AT - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i10 1,1 Comfort - wciąż w grze [test autokult.pl] Seat Leon ST Cupra 370 Carbon: najmocniejsze hiszpańskie auto, jakie kupisz. Jeśli zdążysz Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI 150 KM - pierwsza jazda Nowy Opel Astra OPC GTC (2014) - test Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a