Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Samochód, do którego mówisz. Sprawdzamy asystenta w Mercedesie Klasy A Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] BMW serii 7 po face liftingu. Opinie są podzielone nie tylko z powodu wyglądu Honda Civic IX 1.8 i-VTEC & VW Golf VII 1.4 TSI & Renault Megane III 1.2 TCe - test, opinia, spalanie, cena Pierwsza jazda ostatnim Volkswagenem Golfem GTI VII. TCR to najlepsza wersja Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Volkswagen e-Golf - test, opinia, cena Volkswagen Beetle 1,2 TSI Design - kult retro [test autokult.pl] Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Ford Mustang Shelby GT350R - o Mount Everest, kanapce i V8 z piekła rodem Škoda GreenLine i Green-Tec - pierwsza jazda SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe