Lotus Evora wzywany do serwisu z powodu braku naklejki
Akcje serwisowe organizowane przez producentów samochodów przeważnie dotyczą poważnych usterek. Jednak czasami chodzi tylko o drobne poprawki. Brak stosownych naklejek na 28 sztukach Lotusa Evora trudno zaliczyć nawet do tej drugiej kategorii.
Akcje serwisowe organizowane przez producentów samochodów przeważnie dotyczą poważnych usterek. Jednak czasami chodzi tylko o drobne poprawki. Brak stosownych naklejek na 28 sztukach Lotusa Evora trudno zaliczyć nawet do tej drugiej kategorii.
Lotus wezwie do serwisu 28 egzemplarzy modelu Evora wyprodukowanych pomiędzy wrześniem a listopadem 2012 roku z prawdopodobnie najbardziej błahego powodu w historii akcji serwisowych.
Pechowe Evory pozbawione są naklejek na szybach informujących o tym, że auta zostały zwolnione z pewnych wymagań z zakresu bezpieczeństwa (chodzi o konstrukcję poduszki powietrznej pasażera). Wszyscy posiadacze samochodów zostaną poinformowani o sprawie bezpośrednio przez Lotusa jeszcze w tym miesiącu.
Źródło: WCF