Ford Fiesta ST Edition ma regulowane zawieszenie. Powstanie 500 sztuk

Ford Fiesta ST Edition ma regulowane zawieszenie. Powstanie 500 sztuk

Ford Fiesta ST Edition (2020)
Ford Fiesta ST Edition (2020)
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński
06.10.2020 14:45, aktualizacja: 16.03.2023 16:07

Ma regulowane zawieszenie i jest limitowana. To właściwie jej największe walory na tle standardowej Fiesty ST. Odmiana Edition ma też kilka dodatków, których zadaniem jest uatrakcyjnić wygląd.

Powstanie tylko 500 sztuk na Europę, z czego aż 300 trafi na rynek brytyjski, gdzie Ford Fiesta jest szczególnie lubianym autem. Co ważne, samochód będzie też można kupić w Polsce, ale jeszcze nie znamy ceny.

Największą atrakcją odmiany Edition na rok 2020 jest regulowane zawieszenie gwintowane. Jak zapewnia Ford Performance – idealnie zbalansowane na torze Nurburgring.

Ford Fiesta ST Edition (2020)
Ford Fiesta ST Edition (2020)© fot. mat. prasowe

Amortyzatory zestawu charakteryzują się możliwością regulacji w zakresie odbicia i dobicia oraz sprężynami lakierowanymi na kolor Ford Performance Blue. Całość obniża samochód o 15 mm z przodu i 10 mm z tyłu. Użytkownik może, bez żadnych narzędzi, regulować tłumienie, korzystając z 12 stopni szybkości dobicia i 16 odbicia.

Ponadto, by trochę poprawić wygląd, oferowane są 18-calowe obręcze kół lżejsze od standardowych o 2 kg (komplet), co zmniejsza masę nieresorowaną i tym samym poprawia wydajność amortyzatorów.

Ford Fiesta ST Edition (2020)
Ford Fiesta ST Edition (2020)© fot. mat. prasowe

Pod maską bez zmian. Nowe zawieszenie ma poprawić szybkość pokonywania zakrętów i ich różnych sekwencji, natomiast mocy nie zwiększono. Fiesta ST Edition jest napędzana standardowym 1,5-litrowym EcoBoostem generującym 200 KM i 290 Nm.

Auto jest oferowane w kolorze Azura Blue. Wykończenie na elementach takich jak grille, obręcze kół, spojler czy dyfuzor jest z kolei w czarnym odcieniu High Gloss Black. Dodatkowo we wnętrzu pojawiły się elementy przypominające kompozyty węglowe oraz niebieskie szwy na fotelach, kierownicy oraz dźwigniach zmiany biegów i hamulca postojowego.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/17]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)